POZNAŃ CENTRUM

Sprawdź dostępność

Polityka Prywatności

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych gości, klientów oraz innych osób korzystających z usług HOTEL TOPAZ POZNAŃ CENTRUM*** (dalej jako „Hotel”).

I. Administrator Danych Osobowych

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:

  • HOTEL TOPAZ POZNAŃ CENTRUM***
  • Adres: ul. Przemysłowa 34A

Kontakt w sprawach ochrony danych osobowych jest możliwy pod adresem e-mail: biuro@hotel-topaz.pl.

II. Cele i Podstawy Prawne Przetwarzania Danych Osobowych

Hotel przetwarza dane osobowe w następujących celach i na następujących podstawach prawnych:

Cel Przetwarzania Podstawa Prawna (RODO) Okres Przechowywania
A. Świadczenie Usług Hotelarskich (rezerwacja, zakwaterowanie, realizacja pobytu) Art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (wykonanie umowy). Przez czas trwania umowy oraz okres przedawnienia roszczeń (zazwyczaj 3 lata) i obowiązek podatkowy.
B. Realizacja Obowiązków Prawnych (faktury, księgowość, meldunek) Art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (wypełnienie obowiązku prawnego). Przez okres wynikający z przepisów prawa (np. 5 lat w przypadku danych podatkowych).
C. Prawnie Uzasadniony Interes (marketing bezpośredni, dochodzenie roszczeń, monitoring wizyjny) Art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes). Monitoring do 30 dni; Roszczenia przez okres przedawnienia; Marketing do wniesienia sprzeciwu.
D. Marketing i Newsletter (za zgodą klienta) Art. 6 ust. 1 lit. a) RODO (zgoda osoby). Do momentu wycofania zgody.

III. Odbiorcy Danych

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:

  • Podmioty świadczące usługi na rzecz Hotelu (IT, księgowość, prawnicy, ochrona).
  • Portałe rezerwacyjne, jeśli rezerwacja została dokonana za ich pośrednictwem.
  • Właściwe organy państwowe, jeśli taki obowiązek wynika z przepisów prawa (np. policja, organy podatkowe).

IV. Prawa Osoby, Której Dane Dotyczą

Przysługuje Pani/Panu prawo do:

  1. Dostępu do swoich danych osobowych.
  2. Sprostowania (poprawienia) danych osobowych.
  3. Usunięcia danych osobowych („prawo do bycia zapomnianym”).
  4. Ograniczenia przetwarzania danych.
  5. Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (w oparciu o interes prawny).
  6. Przenoszenia danych.
  7. Cofnięcia zgody w dowolnym momencie.

Aby skorzystać z tych praw, prosimy o kontakt pod adresem e-mail podanym w pkt I.

V. Wymóg Podania Danych

Podanie danych jest:

  • Obowiązkowe w zakresie niezbędnym do zawarcia i realizacji umowy (brak ich podania uniemożliwi zakwaterowanie).
  • Dobrowolne w przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody (np. do celów marketingowych).

VI. Zabezpieczenia Danych

Hotel stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby zapewnić ochronę przetwarzanych danych osobowych, adekwatną do zagrożeń. Środki te obejmują m.in. zabezpieczenia techniczne w systemach IT oraz procedury dostępu.

VII. Prawo Wniesienia Skargi

Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).